من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

ادم هاى دوست داشتنى من!٣

دوستم!

که راهنمایى که بودیم ترجیح میدادم نبینمش!

ولى دبیرستان کم کم اینقدر خوب شدیم که الان از خواهرم عزیزتره برام!

که ناراحتى اش واقعا عذابم میده!

که سال اخر خیلى وقتا بیشتر نگران اون بودم تا خودم

که کتاب هاى تستمون خیلى اش اشتراکى بود و سوال هاى خوب رو واسه هم علامت میزدیم!و جملات انگیزه بخش مینوشتیم تو حاشیه اش واسه هم!

که عید که من نرسیدم کتاب شیمى شو بگیرم و تست بزنم بهترین سوالاشو تو ٥تا ورق اچار واسم خلاصه کرد!

که از بالا رفتن تراز ازموناش بیشتر از خودم خوشحال میشدم!

که جمعه هایى که با هم از ازمون برمیگشتیم همش بین جمعیت دنبال نفر اول شهر بودیم!

که خیلى با ایمانه و هروقت یه مشکلى دارم یه ایه اى از قران یا حدیث یا به بیت شعر داره که حالمو خوب کنه!

که وقتى با هم یه جا قبول نشدیم دوتامون زدیم زیر گریه!

که اگه دو دقیقه دیرتر جواب مسجشو بدم میگه گندمی منو دوس دارى؟!

نظرات 3 + ارسال نظر
جوهر جمعه 15 آذر 1392 ساعت 16:12 http://myprinter.blogsky.com

سلام
دوست صمیمی خیلی خوب است... خواهر جای خود، دوست خوب هم به جای خود...
اما
سعی کنید که با هم یه برنامه مشترک داشته باشید، وگرنه این دوستی کمرنگ می شود... مقلا یک هیات مشترک، یک کلاس... منم همیشه فکر می کردم دوستان دبیرستان برایم با ارزشترینند، اما وقتی دانشگاهمان جدا شد، دوستی ها هم کمرنگ شد...
دعا کنید خواستید ازدواج کنید، با هم ازدواج کنید، وگرنه...
بنده 5 تا دوست صمیمی داشتم، با هر کدام که صمیمی شدم، شوهر کرد، و رفت :( اصلا فکر نکن دوستی های مجردی به همان شدت بعد از ازدواج باقی می ماند. زهی خیال باطل

دوستی تان مستدام

سلام
ممنون گلم که مى خونیم.
خدا رو شکر هر دومون تهران قبول شدیم و من هم خیلى مصرم که باهم یه کلاس برداریم.

راضیه سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 09:16 http://bidel74.blogfa.com

salam azizam
az ashnayit khoshvaghtam
mamnun vase omid o energi k behem dadai

سلام راضیه جان!
هم چنین!
سربند و شادان باشى عزیزم.

محبوبه سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 08:13 http://nabz.blogfa.com

ای جانم!
الهی رفاقتتون همیشه جاودان باشه و مهربان باشین باهم

سلام!
سپاس محبوبه جان!واقعا دوست خوب غنیمتیه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد