من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

از نو

چى شد که اینجورى شد.....

من کى انقدرعوض شدم که خودم نفهمیدم.....

کوبیدن این گندم چند ماه شکل گرفته کار سختیه.....کوبیدن و خرد کردن و دوباره ساختنش

اما باید قشنگ تر از قبل در بیاد

باید....

به امید خودش

نظرات 3 + ارسال نظر
نور دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 02:16

سلااااااااااام عیدت مبارکخیرباشه ان شالله

نور دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 01:23

سلااااااااااااام عزیز دلم

عیدت پیشاپیش مبارک

نور پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 16:09

سلام عزیزم خیر باشه ان شالله برات نازنینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد